Næste skridt er, at der lægges et helt nyt slidlag inden sommerferien. Når det er hærdet af, vil der i løbet af efteråret blive tegnet striber, så den bliver til 2 minus 1 vej iflg. oplysninger fra kommunen.
Så er der lagt nyt asfalt i kanterne af Grønvej og fortovet ved Sabrovej er ved at blive reetableret.
Det er rart at se at arbejdet langt om længe skrider frem ad og vi glæder os til at den endelige 2 minus 1 vej kan åbnes.
Så er der endeligt kommet blomster i de fleste pinseliljer.
En lille træls oplevelser, er det dog at se, at en del af de løg, der var sat helt nede ved vandet er blevet hevet op og smidt i vandet. Øv.
Det er rart at se, at efterårets arbejde ved gadekæret i Sabro, nu er ved at pible op af jorden.
Det bliver spændende at se når de endeligt springer ud i fuldt flor.
Så er der gang i arbejdet på Grønvej, og det betyder at, Grønvej er spærret mellem den 20. og 24. marts i tidsrummet 8 til 18 i følge skiltene der er opsat i begge ender af vejen.
Det sker i forbindelse med asfaltarbejde i rabatterne.