Så er der endelig gang i etablering af lyskryds på Sabrovej/Viborgvej.
Det har taget mange år at blive vedtaget og financieret.
Nu er det endeligt så langt, at er gået i gang.
Der er en del forberedelses arbejder der skal udføres inden det er klar.
Det ender ud i at vi en gang omkring august/september måned 2026 får et meget savnet lyskryds sat i drift.
Der har været mange forhindringer på vejen hertil, både kommunale og statslige (Vejdirektoratet) men nu er der gang i arbejdet.

